Immortal Soul, Volume 6, Chapter 6, Parts 28 and 29(Uncensored)

So yeah, the Tapas people let me post the uncensored versions of these Parts on my site, since they had to censor them due to whatever. Apparently Apple doesn’t allow people to talk about penises and vaginas, but fortunately, WordPress does lol.

Continue reading

TDoE, V3, Chapter 13: Orders

Author’s Note: So yeah… I’ve been posting unedited chapters of Solo Dual Cultivation lately, but this time I randomly decided to edit and post a chapter of TDoE. I feel like… I don’t even remember that long ago. Was it 2 years when I wrote this chapter? I have no clue. There are so many stories that I’ve written over the past few years, and so many that I need to get back to writing… Yet I’m kinda tethered down with Immortal Soul. So every time I start writing something else, sooner or later, I gotta stop what I’m doing and get back to ‘work’ lmao. Continue reading

The Planet, Arcana Prime

Okay, so I doodled a bit and ended up with this nightmare: Arcana Prime

Keep in mind that this isn’t the world from HCOP, since obviously a lot of things are vastly different. It’ll be explained more in Chapter 10 of OP-ness Returns, but for now, and for anyone interested, this is a very crude map of the planet. Very very motherfucking crude. Honestly, I could’ve literally done much better by hand or with a different program. I still might, but for now, at least it’s something.

Chapterfest, New Stories and Some Patreon Event

As the title suggests, I’m going to be releasing a decent amount of chapters today. Patreon is doing some kind of special event today, so I figured… Why not? Except I’m not really sure what I was supposed to do because I didn’t read the whole message they sent me lol.

However, the main thing is that I want to thank everyone who donated to me over the years. Not just through Patreon, but also through Paypal and well, just reading my stories without Adblock enabled :P. Though I barely get anything from ad revenue so it doesn’t really matter that much.

I also want to thank everyone who reads my stories on Tapas, because… Obvious reasons lol.

Anyway, there are two new stories that I started working on recently. I know, I should be focusing on Immortal Soul or one of the many other stories that I haven’t worked on in a while. But inspiration strikes when you least expect it. And it’s more productive to write down the new stuff, than ignore it.

The first story is called “Apocalypse Shop” and it’s kinda something that I’ve wanted to do for a while. To be honest, the original concept of the ‘Kitsune’ was something similar to that. But they go a bit farther than just being superpower merchants. Since they actually try to save people or ‘fix’ worlds before they completely collapse.

The second story is called “Solo Dual Cultivation“… In some ways, this story is practically porn. There’s a ton of vulgarity, sexual content and lots of weirdly descriptive bodily functions. If you know what Dual Cultivation is in the context of Xianxia, then you can probably understand the title. If not, you’ll figure it out by reading the first chapter or two. As far as the actual ‘cultivation’ goes though, don’t expect to see a bunch of literal action within the early stages of the story. Sexual action though…

Although it’s practically a teaser, I will release the tiny prologue of “OP-ness Returns“. I don’t wanna pull a Blizzard and have everyone freaking out because I’m working on a Mobile Diablo game that almost no one actually wants, while not even releasing a teaser for Diablo 4 lol. Seriously though, will Diablo 4 ever come out? Hell, I’m still waiting for Warcraft 4… Warcraft 3 Reforged probably won’t be released for another 6 months or so lol.

Lately I’ve been mildly addicted to HOTS. I never really liked MOABAs before, but HOTS just feels different to me lol. Probably all the leveling up of heroes and the loot boxes, though I heard that LoL is also doing something like that? Haven’t played LoL since like… 2012? It’s been a while.

On the other hand, I also tried to play Overwatch a few times. But I’m just bad at aiming. I mean, when I play Junkrat, I can do really well. Reinhardt is also pretty simple to play, since you just use your big ass shield most of the time, while occasionally killing squishies with that ranged ability or ramming  them into walls.

I thought the problem was that I couldn’t aim down the sights as most characters, but Ashe can… And I’m still bad lol. On the other hand, in Battlefield 1, I’m pretty good at sniping people? Maybe it’s because you can actually hide in that game, instead of glowing red for the other team to easily see you?

Anyway, enough of that nonsense, I’m gonna get back to writing, editing and posting shit lol.

PS V1, Epilogue: Results

Throughout the course of my ‘life’, I spent a whole lot of time doing things that were inevitably… pointless. Twenty-five years, and I basically accomplished nothing. Just a lot of disappointment and depression. Yet I continued to struggle, because I believed that this was ‘it’. I was an Atheist, even though I was raised as a Christian. Continue reading

PS V1, Chapter 41: Rolling the Dice

*Author’s Note*

I’m just gonna put this here ahead of time because I know that there will be people, like me, who got annoyed when I used Dice for singular and plural… However, I do use Die sometimes for singular too, it’s just that Dice works better in certain situations. It kind of pissed me off at first, but technically, modern use of Dice can be for singular and plural. And sometimes it’s the best way for people to understand that you’re talking about dice instead of death… Anyway, enjoy 😛

****

Continue reading

PS V1, Chapter 40: Protagonist Aura

After they decided to abandon ship, Matt spent the next twenty minutes trying to help Michael put on the pitch black armor. Of course, they eventually gave up because it was just far too complicated. Aside from that, they would be trekking through the desert, so he probably would have died from heat stroke or exhaustion. Continue reading